ვიზუალური კრეატივი
19დეკემბერი
10 შეხვედრა
30 საათი
440

კურსის მიზანია მსმენელებმა შეისწავლონ კრეატიული იდეების შემუშავების მეთოდები.
როგორ იწყება მუშაობა სლოგანის და ლოგოს შესაქმნელად და რამდენად გადამწყვეტი მნიშველობა აქვს მას კომპანიის წარმატებისთვის.

ტრენერი:ალექსანდრე გაბუნია - კრეტიული აზროვნება თეოლოგიის ფაკულტეტის მაგისტრანტი, დუკის უნივერსიტეტის სერტიფიკატის მფლობელი - "ვიზუალური აღქმა და გონება". "მუნდენსის საერთაშორისო კინოფესტივალის" – (აშშ, კოლორადო) გრანპრის მფლობელი. "ნიუ იორკის კინო აკადემიის" სარეჟისორი ფაკულტეტის კურსდამთავრებული. სტუდია "Cinemani Filmsს"-ის დამფუძნებელი. ტრენინგი გაიმართება: კვირაში 3-ჯერ 19:00 საათიდან 22:00 საათამდე

ვიზუალური აღქმის ხელოვნება

თანამედროვე ვიზუალური კრეატივი

რა მნიშვნელობა აქვს ვიზუალს და როგორ იქმნება ვიზუალური პროდუქტი

როგორ იწყება მუშაობა კრეატიული იდეის შესაქმნელად

კრეატიული იდეის ფორმები და კრეატივის ფსიქოლოგია

ამბის მიხედვით ვიზუალის შექმნა

როგორ იქმნებოდა კრეატიული სფიჩი და სლოგანი

ფერების მნიშვნელობა კრეატიულ გამოსახულებაში

10.08.2017