PR და მარკეტინგული კომუნიკაციები

150 საათი
50 შეხვედრა
 



კურსის მიზანია
- მსმენელებმა შეისწავლონ რა არის PR და როგორია მისი როლი დღევანდელ რეალობაში; PR სამსახურის ფუნქციები, მიზნები და ამოცანები; როგორ და რა მექანიზმებით ხდება საზოგადოებრივი აზრის მართვა; რა ფსიქოლოგიურ ასპექტებს მოიცავს კომუნიკაციის პროცესი და როგორ გადავლახოთ მისი ბარიერები.

კურსის შემდეგ - მსმენელები დამოუკიდებლად შეძლებენ PR კამპანიის დაგეგმვას, საკომუნიკაციო სტრატეგიის შემუშავებას, სოციალური პასუხისმგებლობის პროცესების სწორად წარმართვას; აგრეთვე, ღონისძიების კონცეფციის დაგეგმვასა და განხორციელებას.

ტრენინგები გაიმართება - ორშაბათს, ოთხშაბათს და პარასკევს 19:00 საათიდან 22:00 საათამდე



ფასდაკლებით სარგებლობით  პირობები:
ოჯახის წევრები - 10 %
განმეორებითი კურსი - 10 %
ჯგუფური განაცხადი -  10 % 


მსმენელებს შეუძლიათ ისარგებლონ თიბისი ბანკის 0% განვადებით


 


მოდული N1: ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციები - 5 შეხვედრა, 15 საათი
ტრენერი - ოთარ ქირია - სტატისტიკოსი, McCann თბილისის სტრატეგიული დაგეგმარების ხელმძღვანელი 
• როგორ შევადგინოთ მარკეტინგული გეგმა?
• როგორ ვმართოთ მომხმარებლის ქცევა და როგორ გავაკეთოთ სიტუაციური ანალიზი?
• რა არის ბრენდი და რა ინსტრუმენტებს ვიყენებთ ბრენდინგში?
• რომელია ყველაზე წარმატებული მოდელი პოზიციონირებაში?


თემა:
ქოფირაითინგი  - 1 შეხვედრა, 3 საათი
სპიკერი: გიორგი ქუცა რუხაძე -კომპანია Holmes & Watson – ის Senior ქოფირაითერი 


მოდული N2: სოც.მედია & კონტენტ მარკეტინგი - 3 შეხვედრა, 9 საათი
ტრენერი - გიორგი ნადარაია  მარკეტერი, აჭარაბეთის  მარკეტინგის მენეჯერი 
• რა არის ახალი მედია?
• როგორ შევიქმნათ ონლაინ რეპუტაცია და როგორ გავხადოთ ჩვენი კომპანია თუ პროდუქტი პოპულარული ინტერნეტ სივრცეში?
• როგორ ხდება სოციალური ქსელების მართვა და რა ხერხებით ხდება აუდიტორიასთან კომუნიკაცია?


თემა: ონლაინ რეპუტაცია - 1 შეხვედრა, 3 საათი
სპიკერი: დავით საბეკია -  Social Sharks - მომხმარებელთან  ურთიერთობის მენეჯერი


მოდული N3: ბრენდინგი -  3 შეხვედრა - 9 საათი 
ტრენერი - ალექსი ჩიქოვანი  - LIVE Branding-ის დამფუძნებელი
·  
რა არის ბრენდი?
·  ბრენდის პლატფორმები
·  ბრენდის მართვა 
ტრენერი - ალექსი ჩიქოვანი  - LIVE Branding-ის დამფუძნებელი


მოდული N4: ანტიკრიზისული PR - 6 შეხვედრა, 18 საათი
ტრენერი - გიორგი კალატოზიშვილი -  აშშ-ს პიარ ასოციაციის (PRSA) მიერ სერტიფიცირებული სპეციალისტი კრიზისული კომუნიკაციების ეფექტიან მართვაში. რეპუტაციის დაცვის კომპანია „რემაინდერი“ - პარტნიორი, თანადამფუძნებელი.
·  რას ნიშნავს კრიზისი და როგორია მისი მართვის პორცესი?
·  როგორ ხდება კრიზისის პროგნოზირება და რა ხერხებით არის შესაძლებელი მისი თავიდან არიდება
·  
რამდენად მნიშვნელოვანია კრიზისის პროცესში მედიასთან კომუნიკაცია და როგორ უნდა წარიმართოს საკომუნიკაციო პროცესები?


მოდული N5: პოლიტიკური PR - 2 შეხვედრა, 6 საათი
ტრენერი - ნოდო ჯავახიშვილი  -  ჰუალინგ ჯგუფის პროეტის საზოგადოებათან ურთიერთობის და მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი
·  როგორ ხდება პოლიტიკოსის ან პოლიტიკური პარტიის იმიჯის შექმნა?
·  როგორ იგეგმება საკომუნიკაციო სტრატეგია საარჩევნო პროცესში და მის შემდეგ?
·   რამდენად მნიშვნელოვანია საჯარო პირისთვის სწორად წარმართოს დიალოგი მოსახლეობასთან?


მოდული N
6: PR და მარკეტინგული კომუნიკაციები LUX სეგმენტში – 3 შეხვადრა, 9 საათი
ტრენერი -  ხატია შამუგია -  ისი-პარი PR-ის და მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი 
·  მერჩენდაიზინგი
·  Outdoor ღონისძიებები
·  სერვისი
·  კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობა 


მოდული N7:
მედიასთან ურთერთობა - 3 შეხვედრა, 9 საათი
ტრენერი:  ნანიკო ხაზარაძე - ტელეკომპანია იმედის ტელეწამყვანი


მოდული N8: კრეატიული აზროვნება - 3 შეხვედრა, 9 საათი
ტრენერი ალქსანდრე გაბუნია - რეჟისორი, დოკუმენტალისტი, "მუნდენსის საერთაშორისო კინოფესტივალის" – (აშშ, კოლორადო) გრანპრის მფლობელი. "ნიუ იორკის კინო აკადემიის" სარეჟისორი ფაკულტეტის კურსდამთავრებული. სტუდია "Cinemani Films"-ის დამფუძნებელი.
· როგორ იქმნება ვიზუალური პროდუქტი და რა არის ვიზუალის ფსიქოლოგია ?
·  რა ზეგავლენას ახდენენ ფერები მომხმარებელზე და როგორ ხდება ამბის მიხედვით ვიზუალის შექმნა
·  როგორ იქმნება კრეატიული იდეა და რა მოთხოვნებს უნდა აკმაყოფილებდეს თანამედროვე კრეატივი?
·  რა გამოწვევები აქვს 21 საუკეუნეს და რას ნიშნავს .. +18 ანუ ვირუსული კრეატივი


მოდული
N9: ივენთ მენეჯმენტი - 4 შეხვედრა, 12 საათი
ტრენერი  თამარ (ტაპი) ზაქარიაძე  - ანაკლიის განვითარების კონსორციუმის კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის მენეჯერი
·  რა არის ივენთი, როდის ვიყენებთ მას, როგორც საკომუნიკაციო ინსტრუმენტს და რა არის მისი ძირითადი უპირატესობები?
·  როგორ იქმნება კონცეფცია, სცენარი და ივნთის გეგმა?
·   რა არის ყველაზე მნიშვნელოვანი ივენთის ორგანიზებითვის და რა განაპირობებს ივენთის წარმატებას?


მოდული N
10: კომუნიკაციის ფსიქოლოგია - 6 შეხვედრა, 18 საათი
ტრენერი - ნათია გოცაძე  -  კომუნიკაციის სპეციალისტი, უნივერსიტეტ ალტერბრიჯის დამფუძნებელი და რექტორი.
·  რას ნიშნავს კომუნიკაცია და როგორ გადავლახოთ მისი ბარიერები?
·  რატომ არ გვესმის ერთმანეთის და როგორ დავარწმუნოთ ადამიანები?
·  რა გვიშლის ხელს ურთიერთობაში და როგორ ამოვიცნოთ მოსაუბრის განწყობა სხეულის ენის მიხედვით?


თემა:
იმიჯმეიქინგი - 1 შეხვედრა, 3 საათი
სპიკერი: ნინო დარასელი  - Online ჟურნალი AT.ge-ის დამფუძნებელი


მოდული
N11: PR - ის მართვის ინსტრუმენტები -  9 შეხვედრა -  27 საათი
ტრენერინათია გოცაძე
·  რა არის PR და რით განსხვავდება იგი სხვა საკომუნკაციო სფეროებისაგან?
·  რას ნიშნავს საზოგადოებრივი აზრის მართვა და რატომ ითვლება PR ამ პროცესში ყველაზე ძლიერ იარაღად?
·  რა ფუნქციას ასრულებს PR სამსახური და როგორ ხდება მისი მიზნებისა და ამოცანების განსაზღვრა?
·  რა ინსტუმენტებს ვიყენებთ საზოგადოებასთან ურთიერთობის პროცესში? რას ნიშნავს იმიჯის მართვა და როგორ იქმნება რეპუტაცია?
·  როგორ უნდა დავგეგმოთ PR კამპანია?
·  რატომ და როდის არის საჭირო კვლევის ჩატარება?
·  როგორ განვსაზღვროთ სტრატეგიული და ტაქტიკური ამოცანები?
·  რა საფეხურებს გავდივართ PR კამპანიის დაგეგმვისას და როგორ ხდება საკომუნიკაციო პროცესის შეფასება?


ფინალური პროექტის დაცვა