ციფრული მარკეტინგი

72 საათი
24 შეხვედრა
1700
კურსი განკუთვნილია: მათთვის ვისაც სურს, შეისწავლოს ყველაზე მოთხოვნადი პროფესია, გახდეს კონკურენტუნარიანი კადრი და რაც მთავარია შეიქმნას თვითდასაქმების რეალური შესაძლებლობა!

პროგრამის მიზანია: მსმენელები გაეცნონ ციფრული კომუნიკაციების არხებს და პლატფორმებს, შეისწავლონ კომუნიკაციის მიზნების განსაზღვრა, სტრატეგიის შემუშავება, კამპანიის დაგეგმვა, განხორციელება და შედეგების შეფასება. გაიგონ, როგორ და რატომ გამოიყენონ ციფრული მარკეტინგი, როგორც მარკეტინგული მიქსის ერთ-ერთი მთავარი კომპონენტი.

კურსის გავლის შემდეგ :  მსმენელები შეძლებენ ციფრული კამპანიების სტრატეგიის შემუშავებას და დაგეგმვას;
შედეგების და რეპორტების კითხვას;
დამოუკიდებლად განახორციელებენ კამპანიებს და მოახდენენ ციფრული რეკლამების ოპტიმიზაციას;
ციფრული კამპანიის ეფექტურობის, მასში ჩადებული რესურსების უკუგებას და მიღებული შედეგების შეფასებას.

წარჩინებული სტდენტები გაივლიან სტაჟირებას სამომავლო დასაქმების პერსპექტივით.

ტრენერი:
ლიკა მოშიაშვილი - ტექნოლოგიებისა და ინოვაციების სასწავლო ცენტრ “ჯეოლაბ”-ის პიარისა და კომუნიკაციის მენეჯერი და ლექტორი სოციალურ მედია მენეჯმენტსა და ციფრულ მარკეტინგში.
აგრეთვე, კურსის ფარგლებში PR აკადემია უმასპინძლებს სხვადასხვა სპეციალისტებს და  მოწვეულ სპიკერებს.

ტრენინგი ჩატარდება კვირაში 3-ჯერ ორშაბათს, ოთხშაბათს და პარასკევს 19:00 საათიდან 22:00 საათამდე

შესავალი ციფრულ მედიაში
•    ჯგუფისა და სილაბუსის გაცნობა
•    ციფრული სამყაროს ზოგადი გაცნობა - რატომ ციფრულლი მედია? - პრაქტიკული დავალება, “ქრონოლოგიური ხე”.
•    ციფრული მედიის სამართავი გუნდი, ციფრული მედიის მნიშვნელობა, სად არის საქართველო ციფრულ მედია რუკაზე?  
 
სტრატეგია  - მოწვეული სტუმარი - ციფრული სარეკლამო კომპანიიდან
•    ბრიფი  
•    სტრატეგია
•    ციფრული კამპანიები

ციფრული მედია არხები
•    პლათფორმების მიმოხილვა  
•    თითოეული სოციალური ქსელის შესაძლებლობები
•    კონკრეტული სოციალური ქსელის უნიკალურობები
 
ციფრული მედია არხები - ლექცია/ვორქშოფი
•    ფეისბუქის როლისა და მნიშვნელობის მიმოხილვა (მომხმარებლისა და ბრენდის საჭიროებები ადრე და ახლა)
•    ინსტაგრამის მიმოხილვა და სთორები
•    ლინქდინი - სოციალური ქსელი 2019
•    Youtube - ონლაინ ტელევიზია
კოპირაიტინგი -  სპიკერი  თავისუფალი ბლოგერი
•    რა არის ქოფირაითინგი?
•    ქოფირაითინგის მნიშვნელობა ციფრულ არხებში
•    ბრენდი, როგორც ადამიანი
•    Tone of voice  
•    იდეალური ქოფის მოდელი
•    როგორ წავაკითხოთ მომხმარებელს ტექსტი ბოლომდე
•    სარეკლამო ტექსტის სტრუქტურა
•    Story Telling
 
კოპირაიტინგი
•    ნეიმინგი ციფრულ არხებში
•    ბრენდის და კამპანიის მესიჯები
•    სლოგანი VS. Call to action
•    Portmanteau - როგორ გავხდეთ გამომგონებლები?
•    ქოფირაითერი - იდეების გენერატორი ციფრული კამპანიებისთვის
•    ქოფირაითინგის ოქროს წესი - წესის არარსებობა
•    Copy - Good, Bad, Ugly cases
 
დიზაინი ციფრულ მედიაში - მოწვეული სტუმარი ( დიზაინერი )   
•    რა არის გრაფიკული დიზაინი
•    ვიზუალური კომუნიკაცია
•    რა ევალება გრაფიკულ დიზაინერს
•    ვიზუალური კომუნიკაციის უპირატესობა
•    სათქმელის იერარქია
•    კომპოზიცია
•    გამოსახულებით მოყოლილი ამბავი
•    იყავი განსხვავებული
•    ბრენდინგი
•    Eye Flow-თვალის ტრაექტორიის დაგეგმვა
•    სეგმენტის მოთხოვნების მიხედვით სწორი ვიზუალის შერჩევა
•    გასაგებია მათვისაც, ვინც ვერ ერკვევა მოცემულ საკითხში
 
დიზაინი ციფრულ მედიაში - ლექცია/ვორქშოფი
•    როგორ გადავრჩეთ თუ დიზაინერი ავად გახდა
•    პლათფორმები რომლებიც მარტივი ვუზუალის შექმნაში დაგემარებათ
•    ლოგოს დასმა ყველამ იცის


ციფრული რეკლამა Facebook ads - სპიკერი -  ციფრული სარეკლამო კომპანიის რეკლამის მიმართულების ხელმძღვანელი
•    შესავალი ციფრულ რეკლამაში Facebook
•    პლატფორმის მიმოხილვა
•    ხელსაწყოები, ads manager, business manager
•    სარეკლამი კამპანიის შემუშავების გზები
•    რელამის ამოცანები
 
ციფრული რეკლამა Facebook ads
•    რემარკეტინგი და Pixel
•    სტატისტიკა და შედეგების რეპორტინგი
•    აუდიტორიის კვლევა და ანალიზი
•    Facebook insights
•    Flex targeting
•    რეკლამა ინსტაგრამზე
•    რეკლამის ფორმატები ამოცანები
 
 ციფრული რეკლამა Google Ads  
•    შესავალი ციფრულ რეკლამაში Google search
•    კივორდების მოძიება და ანალიზი
•    საიტის აუდიტი
•    კონკურენტული კვლევა
•    რეკლამის განთავსება Google Search  
•    რეკლამის განთავსება Google Display  
•    საიტების მოძიება
•    აუდიტორიის სეგემნტაცია
•    რეკლამის განთავსება youtube ზე
 
მარკეტინგული ხელსაწყოები
•    Google tag manager
•    მარკეტინგული სერვისების ინსტალაცია ვებსაიტზე
•    Google data studio მონაცემთა ანალიზი და ვიზუალიზაცია
•    Google analytics ანალიტიკა და რეპორტინგი
 
ციფრული რეკლამა Linkedin
•    შესავალი ციფრულ რეკლამაში, Linkedin, პლატფორმის მიმოხილვა
•    რეკლამის სტრუქტურა
•    რეკლამის ფორმატები
•    რეკლამის ამოცანები
•    რემარკეტინგი და თრექინგი
•    აუდიტორიის კვლევა, სეგმენტაცი


საძიებო სისტემაში ვებსაიტის ოპტიმიზაცია SEO - მოწვეული სტუმარი - ციფრული სარეკლამო კომპანიიდან
•    შესავალი
•    ივოდების მოძიება და ანალიზი
•    რა არის ბექლინკები და როგორ უზრუნველყოთ მათი დაგროვება
•    სკიმა მარკაპი, ვეუბნებით გუგლს მეტს ჩვენს შესახებ
•    სეოსთვის მნიშვნელოვანი HTML ტეგები და მათი მნიშვნელობები
•    ვებსაიტის ოპტიმიზაციის ხელსაწყოები მაქსიმალური სისწრაფის მისაღებად
•    Search console მიმოხილვა როგორ დავამატოთ მარტივად sitemap


 
 
ვებგვერდი - მოწვეული სტუმარი -  დეველოპერი  
•    რა არის პროგრამირება
•    პროგრამირება, როგოც პროფესია
•    რა პროდუქტის შექმნა შეუძლია პროგრამისტს
•    პროგრამირების ისტორია
•    პროგრამირების ტიპები
•    რა არის პროგრამული ენა და რა ენები არსებობს
•    ყველაზე გავრცელებული ტერმინები პროგრამირების სფეროში
•    რა უნდა ისწავლო, როდესაც გინდა საიტის, მობილური აპლიკაციის ან თამაშის შექმნა
•    რისგან შედგება საიტი და მობილური აპლიკაცია
•    IT პროექტში მონაწილე პირები
•    IT პროექტის განხორციელების ეტაპები
•    რა სჭირდება პროგრამისტს იმისთვის, რომ მუშაობა დაიწყოს
•    ტექნიკური დოკუმენტი
•    რა არის მნიშვნელოვანი, როდესაც დაწყებულ პროექტში ახალ პროგრამისტებს ვრთავთ
•    რა ითვება რთულად და რა - ადგილად პროგრამისტისთვის
 
როგორ გავიმარჯვოთ ციფრულ ომში? - ლექცია/ ვორქშოფი
•    როგორ მივაღწიოთ წარმატებას ციფრულ მედიაში? - მოწვეული სპიკერეი
•    საბოლოო პროექტების მიმოხილვა
•    ბრიფის მიმოხილვა
•    კამპანიის მიმოხილვა
•    კამპანიაზე მუშაობის სტრატეგია
•    პრაქტიკული დავალება
 
Email მარკეტინგი
•    იმეილ მარკეტინგი
•    მნიშვნელობა
•    ისტორია და მაგალითები
•    მოვლენები, რომლებმაც გავლენა მოახდინეს იმეილ მარკეტინგის განვითარებაზე
•    იმეილ მარკეტინგის უპირატესობა
•    რატომ იმეილ მარკეტინგი
•    რა უნდა ვიცოდეთ მეილების გაგზავნისას
•    სპამი, ფილტრები, რეგულაციები
•    იმეილ მარკეტინგის პლატფორმები
•    იმეილ მარკეტინგის კამპანიის ტიპები
•    რისგან შედგება ჩვენი მეილი
•    წარმატებული იმეილ მარკეტინგის მაგალითები
•    როგორი უნდა იყოს და არ უნდა იყოს მეილი  
•    იმეილ მარკეტინგის კამპანიის შეფასება
•    რას ვაფასებთ და როგორ
•    სტატისტიკური მონაცემები

ანალიზი  და რეპორტინგი
•    რა უნდა იყოს ციფრული რეკლამის რეფორთში
•    როგორ გავხადოთ ინფორმაცია მარტივად აღსაქმელი
•    მნიშვნელოვანი მეტრიკები Website visitors conversions Average time spent
•    რეპორტის გამოტანა კონკრეტული საკომუნიკაციო არხის მიხედვით
•    ქცევითი რეპორტი, რას აკეთებს მომხმარებელი ჩვენს ვებსაიტე
•    კოვერსიების თრექინგის რეპორტი და ანალიზი
 
ხელოვნური ინტელექტი  - მოწვეული სტუმარი - ბოტმეიქერი  
•    მესენჯერ ჩატბოტ მარკეტინგი  
•    რატომ ჩატბოტი
•    მარკეტინგული სერვისების აუტომატიზაციია Manychat - ის ბოტის დახმარებით
•    როგორ შევქმნათ კონვერსიაზე ორიენტირებული ჩატბოტი
•    ჩატბოტის ინტეგრაცია ვებსაიტში
 
 
გაყიდვები ციფრულ მარკეტინგში - მიმართულებას წაიკითხავს ციფრული სარეკლამო კომპანიის გაყიდვების მიმართულების ხელმძღვანელი
 
რატომ ყიდის ციფრული მარკეტინგი  
•    რეალური ცვლილების ტენდენცია მომხმარებლის ქცევაში  
•    მილენიალები, როგორც გადაწყვეტილების მიმღებები  
•    დღეს წარმატება მოქნილობაშია, ანუ რა შესაძლებლობები გვაქვს
•    აჩვენე ვისაც გინდა, სადაც გინდა, როცა გინდა
•    პირდაპირი კომუნიკაციის ბენეფიტები. Case - McDonald’s Georgia
 
თუ იცი ვის უმიზნებ, თითქმის წარმატებული ხარ
•    იცოდე საკუთარი პროდუქტი საუკეთესოდ  
•    იპოვე თანამოაზრეები და გაიგე რა მოსწონთ მათ  
•    თანაკვეთის წერტილები (გეოგრაფია, დრო, ჩვევები, გაცხადებული/ფარული სურვილები)  
•    აჩვენე რომ მათიანი ხარ და ისინი მუდამ დაგიცავენ
•    Success Case - ზომა-ს Launch კამპანია
•    მიზანში მორტყმა  
•    დაგეგმე და იბატონე. შექმენი შენი Value Proposition  
•    კონტენტი კვლავაც მეფეა. შექმენი სწორი კონტენტ სტრატეგია
•    რატომ არ უნდა დაგავიწყდეს Targeting-ის როლი?  
•    აუდიტორიების შექმნა, ზრდა და გამოყენება
•    ახლის შექმნა > კოპირება - Success Case-ის მიმოხილვა: “უკვე”
 
თრექინგი, როგორც პულსზე ხელი  
•    მნიშვნელოვანი მეტრიკები, რომელსაც მუდმივად უნდა ვუყუროთ  
•    გაზომვა გვაძლევს მეტ მოქნილობას  
•    რემარკეტინგის და პიქსელების დაუფასებელი შესაძლებლობები  
•    გავიგოთ რა არ მუშაობს და მყისიერად მოვისროლოთ სანაგვეზე  
•    მათემატიკა > Gut Feeling
•    ციფრულ მარკეტინგში. Fail Case - “პიცუნდა”
 
ციფრული მედია კამპანიების დაგეგმვა
•    ბრიფის მიმოხილვა
•    კამპანიის მიმოხილვა
•    კამპანიაზე მუშაობის სტრატეგია
•    აქტივობების მიმოხილვა
•    ციფრული მედიის Tips and Tricks
•    ფინანსების მართვა და მენეჯმენტი ციფრულ მედიაში - მოწვეული სტუმარი
 
საბოლოო პროექტების პრეზენტაცია
 
ტექნიკური საკითხებისთვის შეიქმნება ვიდეო ტუტორიალები, რომელსაც მონაწილე შეძლებს, რომ ნებისმიერ დროს დაუბრუნდეს
განვლილ საკითხებზე მომზადდება სასწავლო მასალები - Cheet Sheets, რომელშიც მოკლედ არის შეჯამებული თოფიქები და სტუდენტი მისთვის საინტერესო ინფორმაციას მარტივად გადაამოწმებს

ტრენერი:
ლიკა მოშიაშვილი - ტექნოლოგიებისა და ინოვაციების სასწავლო ცენტრ “ჯეოლაბ”-ის პიარისა და კომუნიკაციის მენეჯერი და ლექტორი სოციალურ მედია მენეჯმენტსა და ციფრულ მარკეტინგში.
აგრეთვე, კურსის ფარგლებში PR აკადემია უმასპინძლებს სხვადასხვა სპეციალისტებს და  მოწვეულ სპიკერებს.