ასე მონათლა ამერიკელმა მეწარმემ, CNN-ის დამაარსებელმა ტედ ტერნერმა საკმაოდ გავლენიანი
მსოფლიო მოდის კანონმდებელი ბერნარ არნო, რომლის მფლობელობაშია ყველაზე ცნობილი ბრენდები:
„როლინგ სტოუნზის“ ექსპერიმენტი - 1981-82 წლებში ჩრდილოეთ ამერიკისა და ევროპის ცნობილ სტადიონებზე ტურნე
„არ მიბაძო ბრმად სხვას, იარე შენი გზით, ოღონდ გამოიყენე უკვე ნაპოვნი მიმართულებები“, - აი, როგორია უოლტ დისნეის ოქროს წესი.
2000-იან წლებში, როცა კორპორაციული და გასართობი ბიზნესი გადაერთო ციფრულ ტექნოლოგიებზე, პოლიტიკური
ერთ-ერთი ძლიერი პოლიტიკური ლიდერი - მარგარეტ ტეტჩერი, რომელიც ისტორიაში შევიდა როგორც „რკინის ლედის“ სახელით ცნობილი ხისტი ადამიანი,
1996 წელს მუსიკალურ სამყაროში გამოჩნდა 20 წლის ვიქტორია ადამსი, ჯგუფ Spice Girl-ის წევრი. მისი საქმეების მმართველი, ბრიტანელი ანტერპრენიორი, კომპანია
ბექჰემს, სპორტშიც და შემდგომ, ბიზნესშიც მუდმივად სჯერა საკუთარი თავის! თავდაუზოგავი შრომა, შეუპოვრობა,
ლოგო თავისთავად კომპანიის ან მისი ცალკეული ბრენდის გრაფიკული გამოსახულებაა.