Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
academia_course
academia_teacher
academia_notice
Filter by Categories
სიახლეები
{ "homeurl": "http://pra.ge/", "resultstype": "vertical", "resultsposition": "hover", "itemscount": 4, "imagewidth": 70, "imageheight": 70, "resultitemheight": "70px", "showauthor": 0, "showdate": 0, "showdescription": 1, "charcount": 3, "noresultstext": "No results!", "didyoumeantext": "Did you mean:", "defaultImage": "http://pra.ge/wp-content/plugins/ajax-search-lite/img/default.jpg", "highlight": 0, "highlightwholewords": 0, "scrollToResults": 0, "resultareaclickable": 1, "defaultsearchtext": "ძებნა...", "autocomplete": { "enabled" : 0, "lang" : "ka" }, "triggerontype": 1, "triggeronclick": 1, "redirectonclick": 1, "trigger_on_facet_change": 1, "settingsimagepos": "right", "hresultanimation": "fx-none", "vresultanimation": "fx-none", "hresulthidedesc": "1", "prescontainerheight": "400px", "pshowsubtitle": "0", "pshowdesc": "1", "closeOnDocClick": 1, "iifNoImage": "description", "iiRows": 2, "iitemsWidth": 200, "iitemsHeight": 200, "iishowOverlay": 1, "iiblurOverlay": 1, "iihideContent": 1, "iianimation": "1", "analytics": 0, "analyticsString": "ajax_search-{asl_term}" }

მარკეტინგისა და ბრენდინგის მოკლევადინი კურსი

123
კურსის მიზანია შეასწავლოს მსმენელებს მარკეტინგის მნიშვნელობა ორგანიზაციის მუშაობასა და წარმატებაში; ბრენდის ფორმირების, მართვისა და ანგარიშგებისთვის აუცილებელი ინსტრუმენტების გამოყენება და ადაპტაცია; ორგანიზაციაზე მოქმედი სხვადასხვა შიდა და გარე ფაქტორების განსაზღვრა და მათთან კომუნიკაცია; ორგანიზაციაში არსებული სიტუაციის შეფასება, შესაძლო პრობლემის იდენტიფიცირება და მათი გადაჭრისათვის შესაბამისი მარკეტინგული გადაწყვეტილებების მიღება; კურსის შედეგად, მსმენელები შეძლებენ დამოუკიდებლად წარმართონ მარკეტინგული საქმიანობა და განახორციელონ ოპტიმალური მარკეტინგული სტრატეგიის გეგმა.

სასწავლო გეგმა:

  • ისტორია, პერიოდები და ინდუსტრიული კლასტერები;
  • მარკეტინგული გეგმა, ფორმირება;
  • სიტუაციური ანალიზი, ფორმირება.
  • სიტუაციური ანალიზი;
  • ანალიტიკის ინსტუმენტები;
  • მომხმარებლის ქცევა (ნაწილი I)
  • მომხმარებლის ქცევა (ნაწილი II)
  • კომუნიკაციის მოდელები;
  • STP – სეგმენტაცია, შერჩევა, პოზიციონირება;
  • პოზიციონირება / პრაქტიკუმი;
  • IMC – ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციები;
  • ფრანჩაიზი და გლობალური ოპერაციები;
  • ბრენდი, პროდუქტი, სერვისი;
  • მეთოდოლოგია;
  • საოპერაციო სტანდარტები;
  • პროდუქტის ბრენდინგი VS კორპორატიული ბრენდინგი;
  • ანალიტიკის ინსტრუმენტები;
  • ციფრული ერა;
  • პროექტის პრეზენტაცია.
პროგრამის ხანგრძლივობა: 54 სთ. – 18 შეხვედრა ტრენინგები ჩატარდება: ორშაბათს, ოთხშაბათს და პარასკევს. 19:00 საათიდან – 22:00 საათამდე! კურსის ღირებულება: 500 ლარი (ჯგუფურ განაცხადზე მოქმედებს 10%-იანი ფასდაკლება) გადახდა შესაძლებელია ეტაპობრივად. ტრენინგის დასრულების შემდეგ გაიცემა PR აკადემიის ორენოვანი სერტიფიკატი და სარეკომენდაციო წერილი!
კურსს წარუძღვება: ოთარ ქირია
  • ბრიტანული ბრენდის Mothercare-ს ფრენჩაიზერი კომპანიის „საბაჰ გრუპ ჯორჯიას“ გენერალური დირექტორი.
  • სამაუწყებლო კომპანია „რუსთავი2“-ის დილის გადაცემის თანაწამყვანი.
  • საქართველოს მოდის კვირეულის მარკეტინგის დირექტორი.
  • ორგანიზაციის „მწვანე ჯვარი შვეიცარია“ კოორდინატორი საქართველოში (2012-13) IHPA-ს ელჩი საქართველოში.
  • UNDP და MCG საერთაშორისო პროექტების საზოგადოებრივი კონსულტაციებისა და ცნობიერების ამაღლების ხელმძღვანელი.
  • თანაავტორი მონოგრაფიისა „POPs the Real Danger”.
  • ევროპარლამენტსა და ბულგარეთში გარემოსდაცვით თემატიკაზე შექმნილი გამოფენების ორგანიზატორი.
რეგისტრაციისთვის შეავსეთ სააპლიკაციო ფორმა ბმულზე: http://bit.ly/1Ijl7oT
დამატებითი ინფორმაციისთვის დაგვიკავშირდით:
ტელ: 568 58 70 58
ელ-ფოსტა: pr@pra.ge